Gand...


joi, 30 iulie 2009

La multi ani, Roxana! :))

am venit pas-pas sa-ti spun "La multi ani! sa-ti daruiesc puritatea unei prietenii, sa te vad zambind in fata unei lumanari care nu se stinge niciodata :)) ...

...sa te vad mancand din tortul asta orange, pentru ca orange sunt eu, sa privesc cum te bucuri de viata, nu numai azi, ci in fiecare clipa... ...sa-ti daruiesc un buchet de trandafiri orange, legati zdravan cu sfoara, pentru a-ti sugera ca prietenia noastra este durabila, stransa, memorabila, preistorica si minunata.

Si pentru ca astazi e ziua ta, te imbratisez cu mult drag si-ti spun sa te uiti intotdeauna spre soare, sa mergi inainte, sa-ti traiesti clipa, sa nu ai regrete ci istorie iar istoria destinului tau straluceste oricum, pentru ca toti suntem stele...

Te pupa prietena ta virtuala, Shanti


Nicolae Muresan-La multi ani cu bucurie


O melodie populara mureseana excelenta, cu versuri de exceptie pentru tine, draga mea

2 comentarii:

  1. Shanti, m-ai lasat fara cuvinte...Mi-ai adus zambetul, mi-ai luminat fata, dar a aparut si o lacrima, chiar m-ai impresionat! Iti multumesc din suflet, este o surpriza pe care n-o voi uita niciodata. Adevarul este ca tot ceea ce e semnat Shanti imi merge la suflet.
    Am primit atat de multe flori, incat camera pare a fi o florarie. Buchetul de la tine, trandafirii orange, isi vor gasi locul meritat, cu siguranta!
    Te imbratisez, cu mult drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Atat am putut sa fac pentru tine, draga Roxi si ma bucur ca ti-a mers la sufletel :))

    Nu sunt o pasionata de muzica populara, dar piesa asta mi s-a parut exceptionala si m-am gandit sa ti-o dedic. Nu stiu exact, dar parca esti din Ardeal sau nu? Oricum imi place. Sper ca ti-au placut si celelalte piese pe care ti le-am trimis.

    RăspundețiȘtergere