Gand...


miercuri, 1 iulie 2009

Ganduri...

Montana de Oro State Park CA

"Omul seamana un gand si culege o actiune
Omul seamana o actiune si culege un obicei
El seamana un obicei si culege un caracter
Semanand un caracter el culege un destin"
(Swuami Shivananda)


PICT7500ac Egyptian Painting on a Papyrus Sheet

Daca exista situatii in viata ta care iti genereaza anxietate (relatia cu partenerul, cu copii, cu seful, diverse boli fizice, fobii , neimpliniri etc), poti optimiza felul in care le faci fata construindu-ti atitudini mai optimiste si exersandu-le pana iti intra in obisnuinta.

Cultiva-ti gandirea pozitiva, gaseste solutii la problemele tale altfel decat pana acum, fi relaxat si bucura-te de viata. Plangi, daca e nevoie sa te eliberezi, dar nu abandona optimismul. Nu te lasa prada durerii. Esti capabil sa treci mai departe, totul e sa ai vointa. Priveste in tine si gaseste-ti forta necesara de a merge mai departe. Daca te-ai ridicat din durere, deja esti un invingator!

Fi convins ca esti un om norocos! Crede asta cu toata fiinta ta! Sa nu crezi ca te minti singur - te ajuti singur! Gandind pozitiv, iti amplifici sansele de reusita!

5 comentarii:

  1. oh! ce simple sunt toate acestea in teorie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumoase ganduri!...Cred ca atitudinea este cu adevarat foarte importanta, sa construim deci atitudini optimiste!
    O zi cu mult soare iti doresc! Si o atitudine pe masura!

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Alex

    stiu ca este greu in practica, dar daca reusesti sa gandesti pozitiv, te ridici deasupra durerii! iti spun din proprie experienta. energiile universului lucreaza pentru tine, fie ca ai o atitudine pozitivista, fie ca ai una negativista. ceea ce gandesti, atragi. asa e legea asta universala :))

    @ roxana

    stii prin ce-am trecut si de aceea ii spuneam si lui Alex ca este greu in practica. eu exact cand ma linistisem si incercam sa gandesc din nou pozitiv...s-a intamplat minunea. exceptand insa perioada asta crunta gustata de mine recent, de regula gandesc pozitiv. atunci insa m-au doborat toate si nu mai gaseam forta si lumina nicaieri!

    RăspundețiȘtergere
  4. Lorelai, am trecut sa-ti dau binete
    Sa-ti urez sa ai parte de un weekend pe masura dorintelor tale,
    sa te feresti de soare intre orele "ucigase",
    si sa incerci sa intelegi ca un om cand isi spune o opinie contrara cu a ta nu iti vrea raul, ca nu te vizeaza in mod special pe tine... opiniile se pot schimba, omul e bine sa ramana om.

    Te-mbratisez cu mare drag
    in notele suave al celui de-al doilea vals.

    Nu ma mai goni, nu ma mai

    RăspundețiȘtergere
  5. @ anonimul

    eu nu te gonesc, dar stii tu? tonul face muzica. poate nu ti-am spus ca "simt" mai mult decat ceea ce vad si ce citesc. nu ma deranjeaza opiniile contrare si nici nu incerc sa te conving de ale mele, dar am "simtit" un ton de repros printre randuri. nu vreau sa ma enervez, abia mi-am revenit dintr-o cadere pe care o credeam definitiva.

    stii, am obosit. am obosit "simtind" si vazand atata rautate in jur. reactionez ca un arc la tot ce nu pare la locul lui. nu mai am mila pt ca nici de mine n-are nimeni mila. am acum doua suflete straine care-mi aduc lumina si pace: mira si roxana. ele nu m-au vazut niciodata, dar nu stiu cum, ne simtim reciproc intr-un mod aparte. si asta imi face bine. cand totul e innorat, din partea lor vine soarele. si comunicarea cu tine imi facea bine, dar nu stiu de ce, de o vreme, te-ai inchis intr-o carapace si ai inceput sa scoti cate o unghiuta ascutita rau. poate gresesc, dar asa simt. si e dureros cand pierzi o lumina din viata ta, nu-i asa?

    la mare nu plec weekend-ul asta dar voi pleca weekend-ul viitor.

    nu te gonesc, stiu ca si tu treci printr-o perioada grea (vad ca nu poti inca iesi din furtuna - simt), dar te rog intelege-ma si pe mine. tonul! tonul ala care sta ascuns in cuvinte. nu stiu cine esti, esti un anonim si atat, nu stii cine sunt, chiar daca port un nume. hai sa ne toleram cumva. mai ales ca "rezonam" atat de frumos. ce zici?

    RăspundețiȘtergere