Gand...


miercuri, 27 octombrie 2010

Lecţii pentru fiul meu


Fiul meu,
Aminteşte-ţi că
Viaţa e un miracol
Ce nu trebuie să-ţi picure
Printre degete.

Viaţa e un lung şir de experienţe;
Un amalgam fascinant de culori:
Drame,
Bucurii,
Imagini,
Nefericiri,
Trăiri,
Lecţii,
Corigenţe,
Succese.

Cu toate acestea,
Merita trăită la maxim
Fiecare secundă.

Observă frumuseţea ascunsă în omul de lângă tine,
Ascultă cu inima.
Materializează-ţi visele
Începând de azi.

Cumpără o floare,
Dăruieşte-o cuiva drag,
Iartă-l pe cel care te-a rănit din ignoranţă
Şi aminteşte-ţi că deseori
Viaţa ne joacă feste.

Păstrează-ţi curajul.
Vei avea nevoie
Pe calea destinului tău.
Nu uita că sarcinile vieţii
Sunt dificile
Şi aparent,
Imposibil de rezolvat.

Dar…
Dacă vei inţelege lecţia aceasta
Şi vei pătrunde în tainele cuvintelor,
Fiul meu, să stii
Că nu mai contează unde te afli,
Cum te numeşti
Ce vârstă ai.
Cu siguranţă însă
De acum încolo
Nu vei mai fi niciodată singur
Pe timp de ploaie
Iar soarele va zâmbi întotdeauna
La DOI.

@ Shanti 27 octombrie 2010

2 comentarii:

  1. O, Shanti!
    Este atâta filozofie, atâta înțelepciune în tot ce spui!
    Cred că orice fiu ar ajunge rege, dacă ar putea să -și zidească viața după asemenea reguli.
    Iar MAMA ar fi zeiță!
    îți doresc din tot sufletul să fii mândră de fiul tău!!

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Gina

    eeee, nu chiar... sunt lectii de viata pe care si eu, la randul meu, le-am invatat din carti. stiu ca sunt reale, nu inchipuiri, nu ipoteze.

    sunt mandra de fiul meu si tot ce-mi doresc este sa ramana in urma mea dara aia de lumina despre care-ti vorbeam... adica amprenta a ceea ce am ramas intru eternitate, la care sa priveasca noaptea, in liniste, dar zambind :))

    pup

    RăspundețiȘtergere