Gand...


luni, 23 august 2010

Umbra mea



De ce stai tu, Umbra obsesiva
in calea mea?
De ce-mi amintesti mereu
Dorintele primitive?
De ce ma condamni la vederea concreta
a ceea ce sunt
si nu a ceea ce par a fi?

Tu, Umbra venita din intuneric
prin artificiul subtil
al inselarii luminii,
Lasa-ma sa fiu intreaga.
Constienta.
Completa.

Lasa-ma sa fiu EU
si numai EU
cu MINE insumi.
Sa ma compun
si sa ma descompun
de cate ori am nevoie.

Tu, Umbra a mintii mele noptatice,
N-ai observat ca traiesc demult
in afara materiei?
N-ai remarcat ca proiectia EU-lui meu
nu mai exista?

He, he, he...
Sunt SPIRIT!


4 comentarii:

  1. ”Tu, Umbra venita din intuneric
    prin artificiul subtil
    al inselarii luminii,
    Lasa-ma sa fiu intreaga.
    Constienta.
    Completa.

    Lasa-ma sa fiu EU
    si numai EU
    cu MINE insămi.
    Sa ma compun
    si sa ma descompun
    de cate ori am nevoie.”


    Minunat!
    Fabulos!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Gina

    ma bucur ca-ti place. mi-a venit ideea asta cu umbra asa... de-odata. am incercat s-o inteleg si sa-i patrund adanc in taine. de aceea cred ca umbra e defapt Eu-l nostru primitiv care-si infrange instinctele animalice care rareori sunt eliberate... eu insa am preferat sa ma dematerializez ca sa scap de umbra :)) sau poate sa ma confund cu ea, sa devenim UNUL... cine stie?

    RăspundețiȘtergere
  3. umbra nu vine ea la tine...tu esti cea care o tii langa tine...si nu poti scapa de ea,doar daca o integrezi in tine...umbra e ceea ce adunam de-a lungul vietii-frustrari,nedreptati,neintelegeri,vinovatii-si refuzam sa le acceptam,sa le intelegem si sa le integram...scapam de umbra prin recapitulare..

    RăspundețiȘtergere
  4. @ nicu

    aici trebuia sa intelegi ceva mai mult decat umbra in sine. e totusi o poezie...

    de umbra nu scapi prin recapitulare. umbra exista pentru tot ceea ce inseamna materie.

    RăspundețiȘtergere