Gand...


vineri, 4 iunie 2010

Hotii de biciclete


Iar intentionam sa postez ceva si am ajuns sa scriu altceva. In ultima vreme toate-mi merg pe dos.

Astazi sotul meu a plecat cu bicicleta sa plateasca niste facturi in zona Piata Iancului din Bucuresti. Era in jurul orei 18, adica in timpul zilei. La una dintre firme a stat fix 5 minute. Cand s-a intors ... ia bicicleta de unde nu-i! Hotul taiase efectiv bratara de otel cu care o legase sotul meu de un gardulet in fata blocului. Asta inseamna ca omu' era la panda. Premeditase furtul. Oricare ar fi ala. Era pregatit categoric cu cleste de taiat sarme, altfel n-avea cum sa opereze intr-un timp atat de scurt.

Nu-i bai de bicicleta, sotul o folosea din cand in cand, mai degraba m-a speriat modul fantastic de operare si ce anume a furat. Asta inseamna ca nemernicii astia de hoti vor fura tot de la cei amarati. Vor intra peste noi in case si ne vor omori pentru 10 lei! Timpurile astea vom ajunge.

Pana una-alta am un doberman. Cu el nu mi-e frica. Dar altii ce vor face? Vom asista la un val de infractiuni de neimaginat, pentru sume derizorii, pentru obiecte lipsite de valoare. Ce face Politia? Pai ce sa faca? De regula e mana in mana cu hotii si daca nu e, atunci invoca tampenia cu "stiti... prejudiciul e prea mic, nu ne ocupam de gainarii!" ca si cum in tarisoara asta nu mai conteaza dreptul fiecaruia ci doar prejudiciul. Iar cand acesta e mare, asteapta spaga tot de la pagubit, in caz contrar... il aresteaza ca si-a facut singur dreptate (stim caz concret, nu?)!!

Sfatul meu: aveti grija la bagaje, posete, portmonee, biciclete, scutere, telefoane mobile, inchideti-va usile noaptea, luati-va caini mari de paza si stati cu ochii in 4! Hotii sunt peste tot. Chiar si in supermarketuri. Se aseaza la coada la casa si... opereaza clientii. Caz vazut cu ochisorii mei!

3 comentarii:

  1. Shanti :( si mie mi-au furat bike-ul ,o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. @ tavi

    nu era o bicicleta de zeci de milioane, dar o folosea sotul cand n-avea chef de masina. pana la urma nu conteaza prejudiciul ci fapta! in tara noastra, nu mai ai siguranta nicaieri. retine, era ziua. fara jena hotul a taiat bratara aia si lumea a trecut linistita pe langa el. doar nu-ti imaginezi ca proprietarul isi taie bratara bicicletei!

    tara de rahat, asta suntem.

    RăspundețiȘtergere
  3. un coleg de-al sotului meu a ramas fara bicicleta sa de cateva zeci de milioane! nu stiu daca o folosise cateva luni. fapta s-a intamplat acum vreo 2-3 luni.

    unui tip i s-a furat scuterul din scara blocului, legat si el cu bratara. blocul avea ... interfon. sic! la furtul asta hotul/hotii au avut ceva de lucrat deoarece au fost nevoiti sa dezasambleze nu's ce sistem de prindere ca sa poata pleca cu el!

    RăspundețiȘtergere