Gand...


duminică, 7 martie 2010

Tot ce trebuie sa stiu despre viata am invatat de la Arca lui Noe...




Unu : Nu pierde barca!

Doi : Aminteste-ti ca toti suntem in aceeasi barca!

Trei : Fa-ti planuri in avans. Nu ploua cand Noe şi-a construit arca.

Patru : Fii pregatit! Cand vei avea 600 de ani, e posibil ca cineva sa-ti ceara sa faci ceva cu adevarat important.

Cinci : Nu asculta criticile; mergi inainte cu treaba care trebuie facuta!

Sase : Construieste-ti viitorul pe premise inalte!

Sapte : De dragul sigurantei, calatoreste in pereche!

Opt : Viteza nu e totdeauna un avantaj. Serpii erau pe arca impreuna cu gheparzii.

Noua : Cand esti stresat, pluteste pe apa o perioada!

Zece : Aminteste-ti, Arca a fost construita de amatori, Titanicul de profesionisti!

(Autor necunoscut)

5 comentarii:

  1. Nice post. Wish you a happy new week ahead! Hugs.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu uit ca si profesionistii sunt oameni; poate de aceea nu am totdeauna incredere in ei.
    Cand sunt stresata, o vreme, plutesc. Apoi imi fac planuri pe o perioada potrivita, stiind ca nu sunt singura in barca..


    La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Philip

    I wish u a shiny week. Hugs back :))

    @ Gina

    da... uite, eu sunt acum intr-o vreme ... plutesc deasupra mizeriei, incerc sa nu ma confund cu ea, dupa aceea voi decide... si eu zic: ce bine ca nu sunt singura!

    Pup si la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  4. Shanti, sper sa nu te superi. Exercitiul meu este asemanator.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Gina

    sa ma supar? da, ma supar ca sunt atatia care sufera pe nedrept. multi nu merita.

    Inca zbor. Nu stiu cat si pana unde. Nu vad nici un ram de maslin la orizont...

    RăspundețiȘtergere