Gand...


luni, 22 martie 2010

Senzatia placuta a narilor mele...




Ma gandeam aseara la tot felul de mirosuri si uite-asa mi-a venit ideea nastrusnica de a le clasifica in doua mari categorii: mirosuri care ma tresalta si care ma ingretoseaza.



Mirosuri care ma inunda de placere:

  • aleile cu tei infloriti;
  • regina noptii, lacramioare, crini, zambile, liliac;
  • painea de casa proaspat scoasa din cuptor;
  • fanul proaspat cosit;
  • iarba verde de primavara;
  • lenjeria de pat proaspat schimbata;
  • covorul nou;
  • parfumurile barbatesti cu miros de trabuc si cedru;
  • trabucul englezesc de cea mai buna calitate;
  • mirosul gazelor de esapament :))
  • vopseaua proaspata;
  • esentele fine din aromatizoare;
  • naftalina;
  • marea si nisipul;
  • salina;
  • nuci prajite.
Atat mi-am amintit deocamdata...

2 comentarii:

  1. Buna dimineata, Shanti!!!



    Imi place mirosul diminetilor de vara- dupa o ploaie repezita.
    Iubesc aromele gradinilor primavaratice- lacramioare, zambile, liliac. Si culmea, printre ele, leuseanul!

    Imi place mirosul din obrajii copiilor mici.

    Cand eram copil, adoram mirosul de franzela , apoi ceva special- in magazinul nostr satesc- stamba( stii materialu;l asta subtire din care se fac rochii si fuste? )

    Imi place mirosul de pomi proaspat varuiti si al caselor de tara , gatite de Paste.

    Ador miroasul marii, al aleilor de tei si de castani.

    Mi-e dor de parfumul unor seri cand infloreau salcamii!!!


    Cat de frumos poate fi totul. In anumite momente!!!

    Zile cu parfum preferat iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Gina

    daca tot ai amintit de leustean, uite, mie imi place mirosul de marar, de pepene verde, de cartofi copti in jar eheheeee....

    stiu materialul ala numit stamba. ce chestie! ai sesizat un miros special? da... cred ca ne marcheaza anumite mirosuri care de altfel le asociem cu niste amintiri frumoase sau vise neimplinite.

    ooo, daca ai mai spus si despre casele gatite de paste, ei, bine... da, imi amintesc ca inainte de Paste, la tara, mirosea de trasnea cozonacul facut in cuptor traditional, painea si sarmalele... ce frumos mirosea totul, ce curat era totul, cum asteptam noi copiii sa ne dea parintii hainutele noi... ce emotii, ce bucurie, ce copilarie...

    Iti doresc si tie un anotimp al echilibrului si aromoniei cu tine insati.

    RăspundețiȘtergere