Gand...


vineri, 19 iunie 2009

Îndrăzneşte!

Dacă a existat vreodată un timp pentru a îndrăzni,

pentru a face diferenţa,

pentru a te angaja în a face ceva de valoare,

Fă-o ACUM!

Nu neapărat pentru o cauză importantă…

ci pentru ceva care pleacă sincer din inima ta,

ceva ce te inspiră,

poate fi un vis oarecare de-al tău.

Eşti dator să faci zilele tale să conteze.

DISTREAZĂ-TE.

SAPĂ ADÂNC.

DESFĂ-ŢI ARIPILE.

VISEAZĂ ÎNALT.

Ştiu că lucrurile făcute aşa sunt mai uşor de realizat.

Vor fi şi zile mai bune.

Vor fi şi zile mai rele.

Vor fi momente în care vei dori să te întorci din drum,

Să împachetezi totul

Şi să-ţi închizi telefonul definitiv.

În aceste momente trebuie sa te impingi spre în afară!

Să nu-ţi fie frică niciodată să înveţi din încercări.

PERSISTĂ.

Aminteşte-ţi că atunci când ai o idee,

determinare necesară şi instrumente potrivite,

poţi face lucruri măreţe.

Lasă-ţi instinctele, inteligenţa

Şi inima să te ghideze.

AI ÎNCREDERE.

Crede în puterea incredibilă a minţii umane.

De a face diferenţe.

Munceşte.

Bucură-te şi speră.

Leneveşte după-amiezele.

Imprieteneşte-te cu oameni noi.

Şi vei vedea atunci

Cum toate lucrurile vor trece de-a lungul anului.

Când începi ceva nou vine şi speranţa cea mare.

ORICE ESTE POSIBIL.

ÎNDRĂZNEŞTE!

Chiar AZI!

5 comentarii:

  1. da, frumos spus.
    Eu as spune: traieste viata pentru ca sa nu fii nevoit sa te traiasca ea pe tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ anonimul

    si cum e atunci cand viata te traieste?

    RăspundețiȘtergere
  3. exact reversul celor scrise de tine in postarea de mai sus.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoase indemnuri! Acum ceva timp, printr-o imprejurare fericita, am inteles ca...in viata mea mai e loc si pentru mine. Atunci, am indraznit sa-mi deschid aripile si m-am inaltat. A fost un sentiment extraordinar, pe care il mai traiesc si azi uneori si la care n-am sa mai renunt niciodata. Multumesc, Shanti, pentru aceste momente speciale!

    RăspundețiȘtergere
  5. @ roxana

    sa inteleg ca viata te-a trait pe tine asa cum spunea si anonimul. ce bine ca ai descoperit locul tau special in viata proprie si ca l-ai umplut in sfarsit cu tine! poate astfel ai invatat zborul si ai gustat fericirea despre care vorbesti.

    RăspundețiȘtergere