Gand...


luni, 7 martie 2011

La multi ani iubitelor si neiubitelor femei...

8 Martie

5 comentarii:

  1. Sunt toata numai zambet!
    Seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. @ nevers

    cred si io :)) tipu' vorbeste special pt tine :)))

    o seara si o zi frumoasa am avut. mi-am facut portia de ras pt azi. maine incepe o noua zi. pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma simt speciala... mi-a lasat o frumoasa amprenta, tipu' respectiv.
    Da, maine incepe o noua zi. Sa fie perfecta pentru tine!
    cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. @ nevers

    eu zic sa crezi ca ziua asta incepe special. stii, eu mi-am setat pe mobil o "SURPRIZA". aiurea. in fiecare luna ma avertizeaza ca am o surpriza. si eu chiar cred :)) ce joaca si ce manipulare, nu?

    RăspundețiȘtergere
  5. Gandirea poate fi pacalita. Singurul punct de sprijin a ramas sufletul. Simti in sufletul tau ca un lucru e adevarat.

    RăspundețiȘtergere