Gand...


marți, 19 mai 2009

Vasile Şeicaru - Într-o lume cu renume

5 comentarii:

  1. astazi cred ca am ascultat melodia asta de 50ori:))))
    superba!
    mi-am descarcat de pe net azi trei albume cu Seicaru si a fost una dintre ele,care mi-a atras atentia in mod special!

    RăspundețiȘtergere
  2. @ gaby_d

    iti multumesc ca ai intrat in lumea mea unde ai gasit intamplator si unele postari pe gustul tau. ce poate fi mai frumos decat atat?

    ceea ce ai vizionat la mine cu Seicaru sunt melodiile mele preferate. am abordat 11 piese pana acum. toate imi sunt dragi iar seicaru ramane un mare talent al muzicii folk romanesti. a fost o surpriza cand vale seicaru m-a contactat personal si mi-a multumit pt interesul acordat muzicii sale. nu se astepta ca cineva sa-si ocupe atata timp cu punerea in montaj a melodiilor sale. un gest impresionant care demonstreaza totodata si valoarea OMULUI SEICARU!

    RăspundețiȘtergere
  3. abia acum am citit raspunsul tau.
    Doamne ce emotionant!!!!
    pup eu omul drag ,cantaretul inimilor noastre,pentru gestul sau si pe tine pentru interesul manifestat.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ gaby

    ce bine ca este iubit de atata lume. merita. asa cum si noi meritam sa fim iubiti, daca nu suntem chiar atat de rai incat sa ramanem singuri :))) iti citesc si eu retetele, cu toate ca eu practic o bucatarie "originala", adica improvizez. :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte bine
    nici eu nu-s pasionata de mult de bucatarit si azi am inventat retete:))))
    o sa fac poze si o sa le postez.
    pupici.

    am pus o poezioara noua,scrisa pe vremea cand eram dusa de val:)))))

    RăspundețiȘtergere